کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ علی اصحابی به نام جانان

  • دانلود آهنگ علی اصحابی به نام جانان

    دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام جانان

    ترانه: یاسر شیرزادی, موزیک: یاسر شیرزادی و علی اصحابی, تنظیم: خشایار درخشان

    Download New Music Ali AshabiJanan

    علی اصحابی جانان

    متن آهنگ جانان علی اصحابی

    من با هر نفسم توی فکر توام اینقدر که حواسم نیست به حال خودم
    فکر دیدن تو روز و شب با من اسم تو همه جا روی لب با من
    با تو و یادت عاشقانه منم پای عشق تو بی بهانه منم
    جانانم تویی بارانم تویی میخوانم تویی تو
    دیوانه منم ویرانه منم می خانه منم من

    دانلود آهنگ جدید علی اصحابی جانان با لینک مستقیم

    دعای هر شب من دعای بارونه آخه کسی نمیدونه عشق تو مثل بارونه
    بیا ببار ای یار دوباره روی سرم بیا و مثل هوا بمان دور و برم
    جانانم تویی بارانم تویی میخوانم تویی تو
    دیوانه منم ویرانه منم می خانه منم من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی