کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید آوان بند کاکو

  • دانلود آهنگ جدید آوان بند کاکو

    دانلود آهنگ جدید آوان بند کاکو
    دانلود آهنگ جدید آوان بند کاکو با دو کیفیت

    Download New Music Avan BandKako

    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای کاکو از آوان بند

    متن آهنگ آوان بند به نام کاکو :

    ای جان جان جانم تو جان جان جانی
    بیرون زجام جان چیست آنی و بیش از آنی
    من مست و بیقرارم تو علت همانی
    ای عشق بی نهایت تو جان و جهانی
    ای جان جان جانم تو جان جان جانی
    پر کن تو جام من را از باده‌ی جوانی
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید آوان بند کاکو

    ♫♫♫♫♫♫
    پیمانه را شکستم حال دلم تو دانی
    چون جام شوکران است در خلوتم نمانی
    هر جرعه درد عشق است گر تو مرا برانی
    بی باده مستم از عشق وقتی تو در میانی
    حال دلم خراب است جانان تویی و جانی
    درمان شود دل من چون با دلم بمانی
    در این هوای مستی تنها تو میتوانی
    افسون کنی دل من بی نام و بی نشانی
    ای جان جان جانم تو جان جان جانی
    پر کن تو جام من را از باده ی جوانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی