کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده تو یار منی

  • دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده تو یار منی

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده تو یار منی
    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده تو یار منی با دو کیفیت
    Download New Music Mohsen EbrahimzadehTo Yare Mani
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای تو یار منی از محسن ابراهیم زاده

    متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام تو یار منی :

    بزار همه ببینن کنار منی
    بین همه آدما تو یار منی
    تو دوایی و پرستار منی …
    دو ثانیه دوریه تو که خیلیه
    علاقه ای که به تو دارم دلیه
    بزار همه بدونن مال منی
    مشکلیه ؟ …
    تا تو باشی دلم رو به
    یه حال خوب و مطلوبه
    تو مدام روبروم باشی خوبه
    حالا حالا کنارم باش
    بگو حتی تو بارم باش
    میبینم تو رو هول میشم
    جونم به فداش …
    من عاشقم به جون تو
    نمیتونم بدون تو
    مرام عاشقی فقط
    نشسته در درون تو
    تو ماه بی قرار من
    بیا زمین کنار من
    بتاب بر من …
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده تو یار منی

    ♫♫♫♫♫♫
    میدونی علاقه ی ما دو طرفه ست
    میدونی نباشی هوا یه جوری خفه ست
    که میخوام نباشم دیگه تو دنیا
    میدونی که خواستن ما اتفاقی نیس
    به چشای دورمون که اعتمادی نیس
    که رقم بزنن یا بهم بزنن
    تا تو باشی دلم روبه
    یه حال خوب و مطلوبه
    تو مدام روبروم باشی خوبه
    حالا حالا کنارم باش
    بگو حتی تو بارم باش
    میبینم تو رو هول میشم
    جونم به فداش …
    من عاشقم به جون تو
    نمیتونم بدون تو
    مرام عاشقی فقط
    نشسته در درون تو
    تو ماه بی قرار من
    بیا زمین کنار من
    بتاب بر من …

    دانلود همه آهنگ های محسن ابراهیم زاده (کامل ترین فول آلبوم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی