کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ هوروش باند به نام این قرارمون نبود

  • دانلود آهنگ هوروش باند به نام این قرارمون نبود

    دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام این قرارمون نبود

    ترانه و موزیک: مهدی دارابی, تنظیم: مسعود جهانی

    Download New Music Hoorosh BandIn Ghararemoon Nabood

    هوروش باند این قرارمون نبود

    متن آهنگ این قرارمون نبود هوروش باند

    این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بذاری
    عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد

    دانلود آهنگ جدید هوروش بند این قرارمون نبود با لینک مستقیم

    چه سخته سر کنم با این اتاقو این شبا بگو بهم نیای گلم آخه برم کجا
    این حق من نبود ولم کنی تو بی هوا …
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۶
Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی