کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

کرمان موزیک

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

ایمان آذری به نام  سیگار

  • ایمان آذری به نام  سیگار

    دانلود آهنگ جدید ایمان آذری به نام  سیگار با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای ایمان آذری به نام  سیگار با کیفیت بالا
    Download The New "Iman Azari " Song "Sigar"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  سیگار + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید ایمان آذری به نام  سیگار عکس جدید ایمان آذری

    بذا بگم ز حالم ز بختمو ز فالم جوونیم گذشتو شدم رسوای عالم

    منمو دود سیگار این جسم زار و بیمار

    ترسی ندارم ای یار از درد و غصه بیزار

    منمو دود سیگار این جسم زار و بیمار ترسی ندارم ای یار از درد و غصه بیزار

    خدا دیگه بسه بسمه دلم گرفته از همه 

    خدا دیگه بسه بسمه این آخرین شکستمه

    خدا دیگه بسه بسمه دلم گرفته از همه خدا دیگه بسه بسمه این آخرین شکستمه

    آه ای زمونه ی پسط عشقمو دادم از دست

    دس رو دلم نذار که شدم اسیر و بی کس

    والا منم ی مردم ی کوه صبر و دردم به لطف نام الله دوباره برمیگردم

    والا منم ی مردم ی کوه صبر و دردم

    به لطف نام الله دوباره برمیگردم

    خدا دیگه بسه بسمه دلم گرفته از همه 

    خدا دیگه بسه بسمه این آخرین شکستمه

    خدا دیگه بسه بسمه دلم گرفته از همه خدا دیگه بسه بسمه این آخرین شکستمه

    بذا بگم ز حالم ز بختمو ز فالم جوونیم گذشتو شدم رسوای عالم

    منمو دود سیگار این جسم زار و بیمار

    ترسی ندارم ای یار از درد و غصه بیزار

    منمو دود سیگار این جسم زار و بیمار ترسی ندارم ای یار از درد و غصه بیزار

    خدا دیگه بسه بسمه دلم گرفته از همه 

    خدا دیگه بسه بسمه این آخرین شکستمه

    خدا دیگه بسه بسمه دلم گرفته از همه خدا دیگه بسه بسمه این آخرین شکستمه

    این آخرین شکستمه  این آخرین شکستمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی